Menu
Ένας στους τέσσερις πολίτες σε κίνδυνο φτώχειας το 2017!

Ένας στους τέσσερις πολίτες σε κίνδ…

* Στην Κύπρο της ευμάρεια...

Το “Bella Ciao” με τη φωνή του Tom Waits!

Το “Bella Ciao” με τη φωνή του Tom …

Ο ξεχωριστός Tom Waits τρ...

Καθολική η πρώτη μέρα της 48ωρης απεργίας των εκπαιδευτικών οργανώσεων

Καθολική η πρώτη μέρα της 48ωρης απ…

* Η συμμετοχή των εκπαιδε...

Η ανατομία της κυπριακής τραγωδίας και τα υφιστάμενα διλήμματα

Η ανατομία της κυπριακής τραγωδίας …

Γράφει: Ανδρέας Θεοφάνους...

Τσάκισέ τον!

Τσάκισέ τον!

Γράφει: Νίκος Μπογιόπουλο...

Η αστερόσκονη της δασκάλας!

Η αστερόσκονη της δασκάλας!

• Στο πλευρό των εκπαιδευ...

Σε αποστρατικοποιημένη ζώνη στο Ίντλιμπ συμφώνησαν Ερντογάν και Πούτιν στο Σότσι

Σε αποστρατικοποιημένη ζώνη στο Ίντ…

• Υπό τον έλεγχο του ρωσι...

Χιούμορ για… αμερικανάκια: «η Ρωσία παρεμβαίνει στα Σκόπια»

Χιούμορ για… αμερικανάκια: «η Ρωσία…

Γράφει: Δημήτρης Μηλάκας*...

Το σχολείο που θα έχουν τα παιδιά μας αύριο, το διακύβευμα της 48ωρης απεργίας των εκπαιδευτικών

Το σχολείο που θα έχουν τα παιδιά μ…

• Εξ υπαιτιότητας της Κυβ...

Γερμανία: Παπάδες κακοποιούσαν σεξουαλικά χιλιάδες παιδιά για 7 δεκαετίες!

Γερμανία: Παπάδες κακοποιούσαν σεξο…

• Η γερμανική Καθολική Εκ...

Prev Next

Ένας μεσημεριανός υπνάκος μιας ώρας...

Ένας μεσημεριανός υπνάκος μιας ώρας...

* Μπορεί να “φρεσκάρει” τον εγκέφαλο των ηλικιωμένων έως και κατά 5 χρόνια!

 

Οι ηλικιωμένοι που κοιμούνται μια ωρίτσα τα μεσημέρια, τονώνουν τον εγκέφαλό  τους, έχοντας καλύτερη μνήμη και πιο καθαρή σκέψη, σαν να είναι έως πέντε  χρόνια νεότεροι, σύμφωνα με μια νέα αμερικανο-κινεζική επιστημονική έρευνα.

Η  μελέτη επιβεβαιώνει τα οφέλη του μεσημεριανού υπνάκου, αρκεί αυτός να μην  διαρκεί υπερβολικά λίγο ούτε υπερβολικά πολύ.  Οι ερευνητές, με επικεφαλής την κινεζικής καταγωγής Τζουνσίν Λι του  Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια στη Φιλαδέλφεια, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση  στο περιοδικό της Αμερικανικής Γηριατρικής Εταιρείας (Journal of the American  Geriatrics Society), μελέτησαν περίπου 3.000 άτομα άνω των 65 ετών, από τους  οποίους το 60% κοιμούνταν συχνά μετά το φαγητό από μισή έως μιάμιση ώρα.

Οι συμμετέχοντες υποβλήθηκαν σε διάφορα νοητικά τεστ. Διαπιστώθηκε ότι όσοι  κοιμούνταν περίπου μια ώρα μετά το φαγητό, είχαν καλύτερες επιδόσεις σε σχέση  με όσους δεν είχαν καθόλου τη συνήθεια του μεσημεριανού υπνάκου. Επίσης όσοι  κοιμούνταν μια ώρα, τα πήγαν καλύτερα στα τεστ σε σχέση με όσους κοιμούνταν  λιγότερο ή περισσότερο από μια ώρα.

Όσοι κοιμούνταν καθόλου ή ελάχιστα, καθώς και όσοι κοιμούνταν επί ώρες, είχαν  στην τρίτη ηλικία έως έξι φορές μεγαλύτερη έκπτωση των νοητικών και μνημονικών  λειτουργιών τους σε σχέση με όσους έπαιρναν έναν τακτικό ωριαίο υπνάκο.

 

 

πηγή: ΚΥΠΕ-ΑΠΕ

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

back to top