Menu
H (προεδρική) Δημοκρατία του Ερντογάν

H (προεδρική) Δημοκρατία του Ερντογ…

Γράφει: Δημήτρης Μηλάκας ...

Ο τελικός του Μουντιάλ με την γραφίδα του Λατούφ...

Ο τελικός του Μουντιάλ με την γραφί…

Ο γνωστός Βραζιλιάνος σκι...

Αλήθεια, γιατί όχι τα πυρά και κατά Αναστασιάδη μεριά;

Αλήθεια, γιατί όχι τα πυρά και κατά…

Γράφει: Κύπρος Κουρτελλάρ...

Το ποδόσφαιρο …νίκησε για 90 λεπτά τη φρίκη του πολέμου

Το ποδόσφαιρο …νίκησε για 90 λεπτά …

Ένα βομβαρδισμένο σπίτι σ...

Ελλάδα: Κρατώντας ψηλά την πολεμική σημαία του ΝΑΤΟ!

Ελλάδα: Κρατώντας ψηλά την πολεμική…

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ...

Δύο χρόνια από το αποτυχημένο πραξικόπημα στην Τουρκία

Δύο χρόνια από το αποτυχημένο πραξι…

* Και εκδηλώσεις και στα ...

Λουκιανός Κηλαηδόνης: «…θα ‘ρθούνε πιο ξένοιαστα χρόνια κι αλλιώτικοι τρόποι ζωής…»

Λουκιανός Κηλαηδόνης: «…θα ‘ρθούνε …

«…θα ‘ρθούνε πιο ξένοιαστ...

Με αναφορές στο Κυπριακό, οι ομιλίες στην επετειακή συνεδρία της Βουλής

Με αναφορές στο Κυπριακό, οι ομιλίε…

Με αναφορές στο Κυπριακό ...

Αποφάσεις παραπέρα κλιμάκωσης της ΝΑΤΟικής επιθετικότητας

Αποφάσεις παραπέρα κλιμάκωσης της Ν…

• Από τη σύνοδο κορυφής τ...

Εξακόσιοι άνθρωποι νεκροί σε τέσσερις μήνες!

Εξακόσιοι άνθρωποι νεκροί σε τέσσερ…

* Υγρός τάφος και πάλιν η...

Prev Next

Ένας μεσημεριανός υπνάκος μιας ώρας...

Ένας μεσημεριανός υπνάκος μιας ώρας...

* Μπορεί να “φρεσκάρει” τον εγκέφαλο των ηλικιωμένων έως και κατά 5 χρόνια!

 

Οι ηλικιωμένοι που κοιμούνται μια ωρίτσα τα μεσημέρια, τονώνουν τον εγκέφαλό  τους, έχοντας καλύτερη μνήμη και πιο καθαρή σκέψη, σαν να είναι έως πέντε  χρόνια νεότεροι, σύμφωνα με μια νέα αμερικανο-κινεζική επιστημονική έρευνα.

Η  μελέτη επιβεβαιώνει τα οφέλη του μεσημεριανού υπνάκου, αρκεί αυτός να μην  διαρκεί υπερβολικά λίγο ούτε υπερβολικά πολύ.  Οι ερευνητές, με επικεφαλής την κινεζικής καταγωγής Τζουνσίν Λι του  Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια στη Φιλαδέλφεια, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση  στο περιοδικό της Αμερικανικής Γηριατρικής Εταιρείας (Journal of the American  Geriatrics Society), μελέτησαν περίπου 3.000 άτομα άνω των 65 ετών, από τους  οποίους το 60% κοιμούνταν συχνά μετά το φαγητό από μισή έως μιάμιση ώρα.

Οι συμμετέχοντες υποβλήθηκαν σε διάφορα νοητικά τεστ. Διαπιστώθηκε ότι όσοι  κοιμούνταν περίπου μια ώρα μετά το φαγητό, είχαν καλύτερες επιδόσεις σε σχέση  με όσους δεν είχαν καθόλου τη συνήθεια του μεσημεριανού υπνάκου. Επίσης όσοι  κοιμούνταν μια ώρα, τα πήγαν καλύτερα στα τεστ σε σχέση με όσους κοιμούνταν  λιγότερο ή περισσότερο από μια ώρα.

Όσοι κοιμούνταν καθόλου ή ελάχιστα, καθώς και όσοι κοιμούνταν επί ώρες, είχαν  στην τρίτη ηλικία έως έξι φορές μεγαλύτερη έκπτωση των νοητικών και μνημονικών  λειτουργιών τους σε σχέση με όσους έπαιρναν έναν τακτικό ωριαίο υπνάκο.

 

 

πηγή: ΚΥΠΕ-ΑΠΕ

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

back to top