Menu
Φορέστε το, αλλά... μην το φάτε!

Φορέστε το, αλλά... μην το φάτε!

• 13 σύνολα φτιαγμένα από...

Νεοναζί φύλακες σε …στρατόπεδα συγκέντρωσης

Νεοναζί φύλακες σε …στρατόπεδα συγκ…

Ακούγεται εξωπραγματικό! ...

Η αποχώρηση αμερικανικών στρατευμάτων από Ν. Κορέα “δεν βρίσκεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων”

Η αποχώρηση αμερικανικών στρατευμάτ…

• Δήλωση Τραμπ ενόψει της...

Βενεζουέλα: Ανθρωπιστική βοήθεια - Η ορολογία της ντροπής

Βενεζουέλα: Ανθρωπιστική βοήθεια - …

Γράφει: Δημήτρης Μήλακας*...

Η κλιματική αλλαγή θα καθορίσει τις νέες πολιτικές

Η κλιματική αλλαγή θα καθορίσει τις…

Γράφει: Χαράλαμπος Μερακλ...

Κομμουνιστικό Μανιφέστο: «Ας τρέμουν οι κυρίαρχες τάξεις…»

Κομμουνιστικό Μανιφέστο: «Ας τρέμου…

Γράφει: Νίκος Μπογιόπουλο...

ΝΑ Μεσόγειος: Καταλύτης σε ανταγωνισμούς και παζάρια ο ενεργειακός πλούτος

ΝΑ Μεσόγειος: Καταλύτης σε ανταγωνι…

• Επανέρχονται τα σενάρια...

Άλλος ένας έφηβος Παλαιστίνιος σκοτώθηκε από ισραηλινά πυρά

Άλλος ένας έφηβος Παλαιστίνιος σκοτ…

• Χθες Παρασκευή, ενώ άλλ...

Βρετανία: Αντιμέτωποι με ανταρσίες και παραιτήσεις οι Μέι και Κόρμπιν

Βρετανία: Αντιμέτωποι με ανταρσίες …

• Επιστολή - προειδοποίησ...

Η μισή Ελλάδα χρωστά στην εφορία

Η μισή Ελλάδα χρωστά στην εφορία

Πάνω από τέσσερα εκατομμύ...

Prev Next

Ένας μεσημεριανός υπνάκος μιας ώρας...

Ένας μεσημεριανός υπνάκος μιας ώρας...

* Μπορεί να “φρεσκάρει” τον εγκέφαλο των ηλικιωμένων έως και κατά 5 χρόνια!

 

Οι ηλικιωμένοι που κοιμούνται μια ωρίτσα τα μεσημέρια, τονώνουν τον εγκέφαλό  τους, έχοντας καλύτερη μνήμη και πιο καθαρή σκέψη, σαν να είναι έως πέντε  χρόνια νεότεροι, σύμφωνα με μια νέα αμερικανο-κινεζική επιστημονική έρευνα.

Η  μελέτη επιβεβαιώνει τα οφέλη του μεσημεριανού υπνάκου, αρκεί αυτός να μην  διαρκεί υπερβολικά λίγο ούτε υπερβολικά πολύ.  Οι ερευνητές, με επικεφαλής την κινεζικής καταγωγής Τζουνσίν Λι του  Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια στη Φιλαδέλφεια, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση  στο περιοδικό της Αμερικανικής Γηριατρικής Εταιρείας (Journal of the American  Geriatrics Society), μελέτησαν περίπου 3.000 άτομα άνω των 65 ετών, από τους  οποίους το 60% κοιμούνταν συχνά μετά το φαγητό από μισή έως μιάμιση ώρα.

Οι συμμετέχοντες υποβλήθηκαν σε διάφορα νοητικά τεστ. Διαπιστώθηκε ότι όσοι  κοιμούνταν περίπου μια ώρα μετά το φαγητό, είχαν καλύτερες επιδόσεις σε σχέση  με όσους δεν είχαν καθόλου τη συνήθεια του μεσημεριανού υπνάκου. Επίσης όσοι  κοιμούνταν μια ώρα, τα πήγαν καλύτερα στα τεστ σε σχέση με όσους κοιμούνταν  λιγότερο ή περισσότερο από μια ώρα.

Όσοι κοιμούνταν καθόλου ή ελάχιστα, καθώς και όσοι κοιμούνταν επί ώρες, είχαν  στην τρίτη ηλικία έως έξι φορές μεγαλύτερη έκπτωση των νοητικών και μνημονικών  λειτουργιών τους σε σχέση με όσους έπαιρναν έναν τακτικό ωριαίο υπνάκο.

 

 

πηγή: ΚΥΠΕ-ΑΠΕ

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

back to top