Menu
Βεβηλώθηκε και πάλιν ο τάφος του Καρλ Μαρξ

Βεβηλώθηκε και πάλιν ο τάφος του Κα…

• Για δεύτερη φορά σε δύο...

Το κυβερνητικό αφήγημα για την ανεργία, το δούλεμα του λαού και τα κουραφέξαλα του κυβ. Εκπροσώπου...

Το κυβερνητικό αφήγημα για την ανερ…

Γράφει: Κύπρος Κουρτελλάρ...

Εκδήλωση διαμαρτυρίας για το δικαίωμα της στέγασης

Εκδήλωση διαμαρτυρίας για το δικαίω…

• Χθες βράδυ στη Λεμεσό, ...

Τρία πουλάκια κάθονταν στων ΗΠΑ το ταμπούρι

Τρία πουλάκια κάθονταν στων ΗΠΑ το …

• Η αποχώρηση ΗΠΑ - Ρωσία...

Συνέβη στην Ελλάδα: Την απέλυσαν επειδή δεν πήγαινε χαρούμενη στη δουλειά!!!

Συνέβη στην Ελλάδα: Την απέλυσαν επ…

• Ανακοίνωση - καταγγελία...

Η νεότερη ιστορία του ελληνισμού και οι προοπτικές του

Η νεότερη ιστορία του ελληνισμού κα…

Γράφει: Χαράλαμπος Μερακλ...

Το στραμπούληγμα

Το στραμπούληγμα

Γράφει: Λιάνα Κανέλλη* Α...

Ελλάδα: Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ΣΥΡΙΖαίο δυνατό

Ελλάδα: Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ΣΥΡΙΖαί…

Μεταξύ των νέων υπουργών ...

Σε «νέα φάση» ο ενδοϊμπεριαλιστικός ανταγωνισμός

Σε «νέα φάση» ο ενδοϊμπεριαλιστικός…

• Ξεκίνησαν την Παρασκευή...

Αντάρτης, κλέφτης, παλικάρι πάντα είν’ ο ίδιος ο λαός

Αντάρτης, κλέφτης, παλικάρι πάντα ε…

Το πρώτο δεκαήμερο του Γε...

Prev Next

Ο κοινωνικός χαρακτήρας του θεάτρου και η καινοτόμα συμβολή του Κουν

Στις 14 του Φλεβάρη συμπληρώθηκαν τριάντα χρόνια από το θάνατο του μεγάλου σκηνοθέτη και καινοτόμου δασκάλου του ελληνικού θεάτρου, του Κάρολου Κουν. Με αφορμή αυτή την επέτειο, ο «Ριζοσπάστης» -με σχετικό σημείωμα- σήμερα ανατρέχει σε αποσπάσματα από τα λόγια του ίδιου του Κουν, που δείχνουν πώς έβλεπε την κοινωνική διάσταση του θεάτρου, αλλά και από τα λόγια του ποιητή Νίκου Γκάτσου για τον καινοτόμο ρόλο του Κουν στο θέατρο. Αναδημοσιεύουμε το ενδιαφέρον αυτό κείμενο.

Read more...

Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης η κηδεία του Νίκου Κούνδουρου

Το τελευταίο "αντίο" είπαν σήμερα στον Νίκο Κούνδουρο, στον "αιώνιο έφηβο" του ελληνικού κινηματογράφου, η οικογένειά του, η σύζυγός του Σωτηρία και τα παιδιά του, Σήφης και Διαλεχτή, συγγενείς και φίλοι, άνθρωποι της τέχνης και της πολιτικής, αλλά και απλός κόσμος.

Read more...

Στην Ιζαμπέλ Ιπέρ τα βραβεία Σεζάρ

Το θρίλερ «Εκείνη» (Elle) του Ολλανδού Πολ Βερχόφεν συνεχίζει τη συγκομιδή βραβείων, αφού απέσπασε χθες βράδυ στο Παρίσι στην 42η τελετή απονομής των Σεζάρ τα βραβεία καλύτερης ταινίας και καλύτερου πρώτου γυναικείου ρόλου για την απίστευτη, λεπτοδουλεμένη, αυτοκρατορική κι υπονομευτική ερμηνεία της Ιζαμπέλ Ιπέρ.

Read more...
Subscribe to this RSS feed